Wij hebben de nieuwe prolongatie verstuurd

Om alle leden - dus ook u - goed van dienst te zijn, hebben wij eind december de nieuwe prolongatiestukken verstuurd. In de aan u verzonden correspondentie heeft u kunnen lezen wat er per 1 januari 2025 wijzigt in uw verzekering(en) bij Donatus.

Heeft u nog vragen hierover? Op deze pagina vindt u antwoorden op de veelgestelde vragen. Bekijk dan eerst of uw vraag hiertussen staat.

Veelgestelde VRAGEN over de Prolongatie

Waarom heb ik mijn prolongatie nog per post ontvangen?

Ik heb een wijziging doorgegeven die nog niet verwerkt is

Met terugwerkende kracht een verzamelnota

Losse facturen bij verzamelnota

Schriftelijk doorgeven gegevens

Wijziging tekenbevoegden

Waarom wijzigt mijn premie?

Is er korting mogelijk op de premie?

Hoe wordt de premierestitutie berekend?

Wij staan u graag te woord

Staat uw vraag er hierboven niet tussen? Heeft u een vraag over uw polis of factuur? Wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U bereikt ons via het telefoonnummer: 073 522 17 00. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.

Liever contact via de mail? Stuur een e-mail naar: info@donatus.nl. Of vul ons contactformulier in via onderstaande button en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij staan u graag te woord

Staat uw vraag er hierboven niet tussen? Heeft u een vraag over uw polis of factuur? Wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U bereikt ons via het telefoonnummer: 073 522 17 00. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.

Liever contact via de mail? Stuur een e-mail naar: info@donatus.nl. Of vul ons contactformulier in via onderstaande button en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kerken

Naar home

Ga naar homepage

Offerte aanvragen

Verzekeringen

Ga naar verzekeringen

downloaden

Polis-voorwaarden

Bekijk onze polisvoorwaarden

Wijziging doorgeven

Wijziging doorgeven

Geef uw wijziging door