Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een dienst of product. In dat geval adviseren wij u eerst contact op te nemen met een van onze medewerkers om een mogelijke oplossing te bespreken. Wilt u toch rechtstreeks een klacht indienen, dan kunt u naar keuze ons
klachtenformulier invullen, een e-mail verzenden naar
klachten@donatus.nl of een brief sturen onder vermelding van “Klacht” naar ons onderstaande adres.
PrivacyHeeft u vragen over de wijze waarop wij omgaan met privacy of wilt u meer weten over het uitoefenen van uw rechten? Dan verwijzen we u naar onze Privacyverklaring.
Heeft u een klacht over dat wij niet (geheel) in overeenstemming handelen met de Algemene Verordening Gegevensbescherming? Dan kunt u uw klacht indienen door deze ter attentie van de directie naar ons kantoor toe te sturen of via onze website. De klacht wordt dan besproken met de Functionaris voor de Gegevensbescherming.
Als u niet tevreden bent over de behandeling van uw privacy klacht kunt u dit kenbaar maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens of Kifid.
Donatus Verzekeringen Antwoordnummer 100505240 VB RosmalenHeeft u een klacht bij Donatus ingediend, dan ontvangt u binnen twee weken na de ontvangst van de klacht onze inhoudelijke reactie. Indien het voor ons niet mogelijk is om binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht in te gaan, dan laten wij u dat schriftelijk of per mail weten. In dit bericht vermelden wij natuurlijk op welke termijn wij daartoe wel in staat zijn. Dit zal uiterlijk binnen 12 weken na ontvangst van uw klacht zijn.